New recipes

Raffaello candies made from powdered milk

Raffaello candies made from powdered milk

We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

"Goodies for carolers"

for about 40 candies:

• 200 g milk powder
  • 200 g butter at room temperature
  • 200 g powdered sugar
  • 175 g coconut
  • hazelnuts

Servings: 40

Preparation time: less than 15 minutes

RECIPE PREPARATION Raffaello milk powder candies:

Mix the butter with the powdered sugar until a light foam is obtained. Add powdered milk and 100 g coconut and mix with a spoon. Homogenize and leave the resulting mixture in the refrigerator for about an hour.

Form a candy in the palm of your hand, place a hazelnut in the middle and then reshape the candy and roll it through the rest of the coconut. Keep in the fridge until served.

Ingredient:
50 ml orange juice, 10 ml grapefruit juice, 50 ml pineapple juice, 20 ml lemon juice, 20 ml coconut cream, ice

Ingredient:
150 ml pineapple juice, 50 ml coconut milk, 50 ml whipped cream, 25 ml grapefruit juice, ice

Raffaello candies are based on a number of 12 ingredients, 4 of which present an average degree of risk to the body.

The sugar it occurs as a result of the photosynthesis process that takes place in all green plants, while other sugar mixtures are found in the sap of certain plants, in the form of syrup. In this food, sugar is added from sources such as: corn, grapes, beets, sugar cane.

The most commonly used vegetable oils are: Sunflower oil, Corn oil, Soybean oil, Peanut oil, Olive oil, Rapeseed oil (canola), Saffron oil, Cottonseed oil, Coconut oil. According to Codex Alimentarius, Standard 210-1999, vegetable oil is found in the category 02.0 Fats, oils and fatty emulsions , group 02.1 Waterless fats and essential oils , subgroup 02.1.2 Vegetable oils and fats : edible fats and oils obtained from plants (products may come from a single plant or promoted as a mixture of oils).

According to Codex Alimentarius, Standard 150-1985, the salt is found in the category 12.0 Salts, spices, soups, sauces, salads and protein products , group 12.1 Salt and salt substitutes , subgroup 12.1.1. Salt: sodium chloride (table salt, iodate, fluoridated iodine, dendritic) .

To learn more about each of the ingredients in this product, please see the information below.

Degree of risk produced: The consumption of almonds is not currently restricted, so there is no daily limit that must be observed. However, consumption in moderation is recommended.

The World Health Organization recommends a sugar consumption covering no more than 10% of the total number of calories. Thus, a daily diet of 2000 calories would involve a maximum of 50 grams of carbohydrates in the form of sugars.
The National Academy of Sciences Dietary Reference Intake (DRI) limits sugar intake to 25% of calories and 125 grams of carbohydrates.
The United States Department of Agriculture (USDA) recommends a sugar intake limited to up to 10% of total calories.

Consumption of wheat flour can cause: allergic reactions (gluten intolerance), weight gain, digestive problems.

Consumption of whey powder can cause: allergic reactions, osteoporosis, kidney problems (in case of continuous consumption, in large quantities). The consumption of whey powder is not currently restricted, so there is no daily limit that must be observed. However, consumption in moderation is recommended.

Powered by Juicer.io

(5 points / total votes: 66)

Mariana 8 years ago - April 23, 2009 09:50

Re: Candy Raffaello

Yes, I think they are wonderful, I will do the same when I make condensed milk or I take it from Hungary (maybe there is Ioana in our country too? Tell me where you got it from or where it can be found! Kiss you!

Mariana 8 years ago - April 23, 2009 09:52

Re: Candy Raffaello

And instead of almonds what to put.

Ioana 8 years ago - April 23, 2009 10:00

Re: Candy Raffaello

I also got the milk from Hungary. we haven't seen it yet.

instead of almonds. hazelnuts or hazelnuts, raw. but with almonds are also the original candies, so to get as close to them as possible it would be good to use almonds

Mariana 8 years ago - April 23, 2009 10:10

Re: Candy Raffaello

I suspected that it was taken from the neighbors! Ioana, how much is in a tube and how much does it cost ?! Thank you for answering me! An excellent day!

Ioana 8 years ago - April 23, 2009 10:18

Re: Candy Raffaello

fixed 170 gr are in a tube.

1 tube costs 240 forints (in tesco) and 270 forints (in cora), in lei, if I calculated correctly it comes about 3.5 lei

Mariana 8 years ago - 23 April 2009 11:03

Ardelean Ancutza 8 years ago - 23 April 2009 11:03

Re: Candy Raffaello

Hi, I will try to make them after I buy condensed milk and then I will say my opinion. For now, the recipe sounds great.

Ioana 8 years ago - April 23, 2009 11:55

Re: Candy Raffaello

hip, from everything I've tried is the best recipe. and I'm not bragging, I say that just because every time I did I only heard "wows"

if you can't find "Oke" condensed milk, at Tesco they also produced it, it says "Tesco" on the tube, I don't think there is a difference.

Jeanina 8 years ago - 24 April 2009 15:17

Re: Candy Raffaello

I also took several tubes of condensed milk from Tesco, but it's in my red. I thought that the blue one is light and the red one with more fat. I don't understand Hungarian at all :-) Is there another difference? One is sweetened and another is not?

Ioana 8 years ago - April 24, 2009 3:43 PM

Re: Candy Raffaello

I don't understand Hungarian either. the first time I took it I went right, I wasn't even sure it was condensed milk.

Is your milk still from Oke? because the Tesco has red packaging. If it's a Tesco brand, it's sure it's sweet and there's no difference, just the company that produces it.

above mine it says something with cukrozott (or over there) and that means it's sweetened. but taste it, if I clench your sweet teeth, then it's like mine.

cristina 8 years ago - 25 April 2009 19:39

Re: Candy Raffaello

ioana, I just started making these beautiful candies because I had condensed milk around the house: D and I find the composition very strange: D it's too soft ... did I do something wrong or should it be so?

Ioana 8 years ago - 25 April 2009 20:06

Re: Candy Raffaello

add the coconut until the composition binds and barely mix with a spoon in it
try to make a ball now and if it comes out, but it sticks easily to your hand it's ok. leave the composition in the fridge and it will harden so that you will make the candies without problems, they will not stick to your hand

then tell me how much cock you needed.

Ioana 8 years ago - April 25, 2009 20:23

Re: Candy Raffaello

low chances to be like that, but I ask you for sure do you have condensed milk that has the consistency of a thick cream and not coffee milk, which in our country is also called condensed milk and has the consistency of a normal milk, meaning it is liquid?

if so, then your candies will not come out, you need condensed milk as seen in small pictures 2 and 3

cristina 8 years ago - 25 April 2009 20:47

Re: Candy Raffaello

Hi Ioana, I came back with good news, I added about 40 grams of coconut and it turned out well: D.
The condensed milk is the one with a creamy and sweet sweet consistency but it could be light: D because I don't really understand what is written on the box. The important thing is that they came out and are super extra delicious! Thanks a lot for the recipe! I will keep you updated with the comments from the family because for now only I was happy who tasted them.

Ioana 8 years ago - April 25, 2009 21:14

Re: Candy Raffaello

uh how good! I'm waiting for the opinion of the others, but I'm glad that you like it until another one

marnie 8 years ago - 25 April 2009 21:50

Re: Candy Raffaello

Know that homemade condensed milk is easy to produce! The amount of sugar can be 'adjusted' as much as you want more or less sweet.

Ioana 8 years ago - April 26, 2009 11:25 AM

Re: Candy Raffaello

how to make marlie? Does it look like sour cream here [link] or is it a simpler process?

cornelia 8 years ago - 28 April 2009 12:41

Re: Candy Raffaello

but without a drop of sugar? not that I would go for sugar, but how do you get the sweet taste? as far as I know, although I haven't eaten very often, the raffaelo candies are also a bit sweet.

Ioana 8 years ago - April 28, 2009 14:52

Re: Candy Raffaello

condensed milk is very very sweet, if I understood correctly from the package it contains 40% sugar, so no need to add

cornelia 8 years ago - 28 April 2009 15:57

Re: Candy Raffaello

aha, I didn't know condensed milk is so sweet. I never used it. it's time to try it. It's like I saw it in Auchan. what a wonderful candy! refined, tasty and even elegant. that is, they have an appearance. ! I don't really eat chocolate (from the one with cocoa). I know it's good, but I prefer a "sweet white"

Ioana 8 years ago - April 28, 2009 16:06

Re: Candy Raffaello

well, you can find condensed milk! I also looked at auchan and carrefour (I drove the salesmen crazy) but nothing yet

instead today I found out that there is grape oil (from seeds) in the crossroads, I can't wait to see if it's really like that

iulia besoi 8 years ago - April 29, 2009 15:20

Re: Candy Raffaello

Condensed milk in a tube can be found in the Kaufland network or it can be prepared at home: in a tall stainless steel bowl with a thick bottom, boil fatty milk, preferably homemade and "look on the fire" at the low flame until it drops. at 1/4 of the initial amount

Ioana 8 years ago - April 29, 2009 20:10

marnie 8 years ago - 30 April 2009 22:00

Re: Candy Raffaello

Excuse me girls, I will only answer you now because the main unit was being repaired.
so. homemade condensed milk: 2 cups powdered milk, 2 cups sugar (I only put 1!), 6 teaspoons butter mix all together in a blender then add 1 cup hot water and mix well until it becomes like a thick sauce about 5 seconds). Leave it in the fridge for several hours or even until the next day and you get the condensed milk not very sweet.
I hope you enjoy this recipe.

marnie 8 years ago - 30 April 2009 22:02

Re: Candy Raffaello

one more thing: the recipe from iulia besoi. it is sweet milk, not condensed milk.

marnie 8 years ago - 30 April 2009 22:05

Re: Candy Raffaello

I forgot to ask you something, ioana. Is it normal for raffaello balls to break when you touch them? or should they remain intact?

Ioana 8 years ago - May 1, 2009 00:26

Re: Candy Raffaello

marnie, your condensed milk recipe sounds good, I never thought it could be made at home so easily.

I also have the sweet milk recipe on the site, but I thought that if you don't add sugar from the beginning, another chemical process takes place and this condensed milk results, which you can then sweeten.

the candies don't crumble, I transported them on the car for two hours on top of each other and they arrived at their destination intact, I took them as a gift to my family.

Maybe you used homemade condensed milk that may have a different consistency than the one you bought and led to such a result?

marnie 8 years ago - 2 May 2009 10:05

Re: Candy Raffaello

I realized later that I used a different recipe than yours. I have 3 different recipes in the drawer and I had to check beforehand which one is yours. I will try your recipe as soon as I have coconut.

Ioana 8 years ago - May 2, 2009 10:22

Ardelean Ancutza 8 years ago - 5 May 2009 11:07

Re: Candy Raffaello

Finally I can try the recipe, now I'm waiting for a special occasion for these candies. I also bought condensed milk in a 170 gr. Tube, from Hungary, but from the Penny store with 160 Forints. I only took 2 tubes because I didn't remember the name in the pictures and I didn't want to put it in the bar. I saw that Penny stores are also in our stores, but I have never been, maybe they have Hungarian products, similar to those in stores in Hungary.

Ioana 8 years ago - 5 May 2009 11:18

Re: Candy Raffaello

much cheaper you got them! I can't wait to see if you like it

after Iulia wrote, I looked in Kaufland for condensed milk but they only had flavor: with strawberries, vanilla and cocoa. the tube costs about 2.5 lei. maybe the one with vanilla would go with this recipe, but I'm not sure, I didn't get to taste it, I'm still simple

Diana 8 years ago - 5 May 2009 18:28

Re: Candy Raffaello

Hi. are from Rep. Moldova and here with us you can find condensed milk in any corner. After reading the recipe I quickly ran to the store and got the necessary ingredients. they came out foaaaaarteeee delicious. thank you very much Ioana

Ioana 8 years ago - May 5, 2009 6:30 p.m.

loredana 8 years ago - 6 May 2009 10:03

Re: Candy Raffaello

in italy i find condensed milk? dak yes at which store do you spend a lot for rasp

Ioana 8 years ago - 6 May 2009 12:29

Re: Candy Raffaello

I know it's there, but I can't tell you which stores. you can look for it either in the tube, or in a can (from Nestle adry said he saw)

ANDREEA 8 years ago - 7 May 2009 12:40

Is Spanish missing? looks good ..spwer to be

gg 8 years ago - 16 June 2009 12:57

mihai rodica 8 years ago - 17 June 2009 18:13

Re: Candy Raffaello

condensed milk is found in Bucharest only in kaufland and I took it with plain vanilla did not have and they came out very good

marnie 8 years ago - 21 June 2009 22:04

Re: Candy Raffaello

Finally I made according to your recipe using homemade condensed milk and I declare myself super satisfied. The consistency of the composition is sticky, good for creating hard balls. I will stick to your recipe forever!

Ioana 8 years ago - 22 June 2009 20:16

Re: Candy Raffaello

what joy, these candies, just like Brigadeiro everyone likes

Georgiana 8 years ago - 28 June 2009 19:28

Ardelean Ancutza 8 years ago - 13 August 2009 10:25

Re: Candy Raffaello

Oh, I can't believe such a simple recipe doesn't work for me! Now I'm done composing and it doesn't look like yours. it flows from the spoon. Does it harden in the refrigerator in 15-30 minutes? As it is now, I can by no means model it. I especially took the ingredients from your picture so as not to hit the bar. and wafer butter. What should I do, add more milk powder?

Ioana 8 years ago - 13 August 2009 10:49

Re: Candy Raffaello

no, put more coconut until you mix harder in maglavais

Ardelean Ancutza 8 years ago - 13 August 2009 11:46

Re: Candy Raffaello

I made a double portion of 200 gr. 2 tablespoons of coconut left and as if the composition is still soft, I leave it in the fridge. but the taste is absolutely divine. They are extraordinary.

Ioana 8 years ago - 13 August 2009 11:54

Re: Candy Raffaello

strange. has anyone else suffered from this. anyway, the idea is to put as much cock as the composition until you can shape it.

Andreea 8 years ago - September 6, 2009 12:59 PM

Re: Candy Raffaello

I made the candies yesterday, I had guests and I made a surprise for them. It is the simplest sweet recipe we have come across so far, it delighted our taste buds.
Thank you for sharing it with us!

big 8 years ago - 18 November 2009 13:22

Re: Candy Raffaello

Ioana, congratulations on the site. I discovered it and of course I already made two recipes of yours. I am keeping my eyes on you! You do a good job and really inspire me with cooking. Now I want to ask you please, I want to make these R candies, I read the comments above a bit. I can make candies with condensed milk, made by me from powdered milk. or I have to buy milk cond.
thanks a lot

Ioana 8 years ago - 18 November 2009 13:43

Re: Candy Raffaello

you can make from the milk you make without powdered milk, the taste is very similar to the one in the tube. and put as much coconut as the composition takes so that you can form balls out of it, in case it differs a little consistency

great 8 years ago - November 18, 2009 14:40

Re: Candy Raffaello

thanks a lot! I'm going to do these days. that today I already have two desserts made by you! and one more thing, where do you get the little papers from ?? I have for muffins, but I haven't seen so small.

Ioana 8 years ago - 18 November 2009 14:43

Re: Candy Raffaello

inside Real (from Cluj) there is a shop with the Chinese, the ones like: everything at 6 lei (or how many lei will be now that I lost the line). they have all kinds of paper and cute special boxes for candy and cakes

TEO 8 years ago - December 29, 2009 14:46

very good do akm the holidays are tasty: X: X: X: X: X: X: X: X: X

Cristina 7 years ago - January 30, 2010 19:08

Re: Candy Raffaello

Hi Ioana, I congratulate you, your recipes are very successful, I made about half of them and they are very tasty. I am lucky, here in the UK I find almost any ingredient so it is easy to follow your networks. I just finished raffaello and it's delicious. good health!

Ioana 7 years ago - 1 February 2010 11:33

Re: Candy Raffaello

wow, you made half of my recipes, I'm impressed! I am waiting for you with feedback on future recipes.

Cristina 7 years ago - 1 February 2010 13:36

Re: Candy Raffaello

I'm also a little addicted to cooking. I have a 10-month-old baby who takes up a lot of my time and then during the week I only make one dish for us and another for the baby, but when the weekend comes I also cook from an aperitif to dessert. On Saturday, for example, I made skin potatoes, bean stew, Rafael and homemade chocolate. I accidentally came across your site, because when I want to make a food I combine all kinds of recipes from the internet, but now with your help I don't I still have to combine them,
they are all exactly as I want them to be.
ps: I'm not the kind of person who compliments and it's the first time I give my opinion somewhere, but I said that after all the recipes that came out so well and the food is so praised by my pretentious husband, it's worth it.
to have the strength to continue working and I am waiting for new recipes, only good

Ioana 7 years ago - 1 February 2010 14:56

Re: Candy Raffaello

cristina, first of all congratulations for the baby, to grow big and beautiful, I also start to find out from friends how long a child takes you, so congratulations for the will you have to cook on the weekend. I'm glad that I at least spared you time to mix recipes on the net and I hope you like the following recipes as much.

cosmina 7 years ago - 14 February 2010 15:37

Re: Candy Raffaello

how do I turn out if we mix crushed wafer sheets in the composition? Has anyone tried?

Andrada 7 years ago - 16 February 2010 18:24

Re: Candy Raffaello

seems interesting I hope you like your mother's plate .. good luck dad

Cristina 7 years ago - 6 April 2010 12:58

Re: Candy Raffaello

Hi Ioana, I would have a question: in the composition are added coconut flakes (or coconut shaving, as I saw it written on the package) in the same way as the flakes used to decorate candies? Or is it something different? Thank you very much!

Ioana 7 years ago - 6 April 2010 13:07

ANNA 7 years ago - 30 August 2010 20:24

Re: Candy Raffaello

VERY GOOD I REALLY TRIED A RAFFAELLO CANDY RECIPE BUT WITH CONDENSED MILK AND BETTER THEY HAVE A DIFFERENT TASTE. OTHER RECIPES LIKE THIS WITH CONDENSED MILK YOU HAVE

lavinia 7 years ago - 3 October 2010 18:14

Re: Candy Raffaello

I just made it to take something sweet to someone, but it turned out that I softened the composition and added more powdered milk, I hope it doesn't spoil !?

Andreea 7 years ago - November 3, 2010 22:18

Re: Candy Raffaello

I made it today, it turned out extraordinarily beautiful and good, I also have the picture but I don't know how to post it .. F good recipe, I had latte intero zucheratto from Italy, it's fff good in coffee and I consumed it on raffaello, but it was worth it. : D

diana 7 years ago - November 22, 2010 17:00

I don't get it at all)
my sister strengthened and crushed me))))

Teodora 7 years ago - 6 December 2010 18:56

flory 7 years ago - 12 December 2010 18:36

SdelaSorin 7 years ago - 13 December 2010 17:22

Re: Candy Raffaello

Hi Ioana! I am 12 years old and I like cooking. Today I also tried the raffaello recipe and I didn't have condensed milk so I made Marnie's condensed milk recipe, I couldn't wait to wait a few more hours so I only kept it for 10 min. and to know that it was not close to the original recipe, it was even identical and I am still waiting for other sweets recipes. Thank you both!

ramona 7 years ago - 15 December 2010 18:07

Re: Candy Raffaello

Hello everyone, I have been living in Tenerife for 7 years and I do not bring raffaello candies here due to the high temperature that is on the island all year round. When I receive a package from Italy from my in-laws then I have the opportunity to meet my favorite raffaello. recipe and I hope it comes out. the only confusion I have: is baby milk powder good? thank you very much

geolite 6 years ago - January 24, 2011 5:30 p.m.

Re: Candy Raffaello

it also comes with baby milk powder. success

Ana Maria 6 years ago - 30 January 2011 20:27

Re: Candy Raffaello

Good evening ! Tell me how is it better for butter to be low in fat or not? Thank you in advance !

Ioana 6 years ago - January 31, 2011 12:14 PM

andreea br 6 years ago - 3 February 2011 13:38

Re: Candy Raffaello

I made them according to your recipe and they are ffff good. good health

ancuta 6 years ago - 4 February 2011 13:44

Re: Candy Raffaello

I haven't tried this recipe yet. I make rafaelo candies, but with urda, coconut and powdered sugar, a mixture of all the ingredients is made (put the sugar, urda and coconut in equal quantities). And also balls are made which are then given through coconut (rafaelo type) or cocoa.

cristina 6 years ago - 16 February 2011 14:01

Re: Candy Raffaello

I will try the recipe with condensed milk is very interesting I always did but with powdered milk, sugar, butter and coconut

Roxanna Mika 6 years ago - March 4, 2011 10:43 AM

Re: Candy Raffaello

sure to put only 20g of butter and it seems so little.
especially since my condensed milk came out softer that way

bella 6 years ago - 3 April 2011 00:39

Re: Candy Raffaello

rafaelo candies are very good, I also made ms for the recipe, I'm waiting for more

mihaella & # 41 & # 41 6 years ago - 16 April 2011 15:35

Re: Candy Raffaello

I tried to prepare them but they were liquid and I couldn't shape them. asha ka received a sauce. but as good as they tasted, I ate them in a teaspoon.

Ioana 6 years ago - April 16, 2011 23:00

Re: Candy Raffaello

did you put milk for coffee? that's not good, it's liquid. put condensed milk (sweetened) that has a consistency like honey.

Roxana 6 years ago - 20 April 2011 11:02

Re: Candy Raffaello

how do I weigh 170 grams of condensed milk?

Ioana 6 years ago - April 20, 2011 11:03 AM

Re: Candy Raffaello

using a scale, if the milk is not already in tubes at this weight (I buy it like this, at 170 gr / tube).

Roxana 6 years ago - 20 April 2011 11:07

Re: Candy Raffaello

I took a box from the carrefour of 39o gr.
I was thinking of a measure with a spoon because the scale passed through my little girl's hand and now it shows what he wants
thanks for the rasp anyway
only good and holidays on your soul
we are waiting for you with a sweet and for children (slice of milk)

Ioana 6 years ago - April 20, 2011 11:13 AM

Re: Candy Raffaello

I can only help you tonight, when I get home and check how many spoons are in my tube. or maybe you have a graduated cup. then I tell you how many ml there are.

Roxana 6 years ago - April 20, 2011 11:20 AM

I have a graduated cup
I'm waiting until you get home because it's only Saturday when it starts working
thanks

Ioana 6 years ago - April 20, 2011 8:55 PM

Re: Candy Raffaello

roxana, I measured, there are 100 ml per graduated cup.

Roxana 6 years ago - April 21, 2011 10:07 AM

Re: Candy Raffaello

a good day and the most wonderful dishes

vivianne 6 years ago - 24 June 2011 18:55

Re: Candy Raffaello

Where did you get the special papers?

Ioana 6 years ago - June 27, 2011 10:15

Re: Candy Raffaello

from the "everything at x lei" type store, where they have all kinds of trifles, including papers like this.

denisa 6 years ago - 15 November 2011 14:17

Re: Candy Raffaello

Hi, Denisa, where can I get condensed milk from here, I was looking for a damn place and I didn't find it, if you don't mind, I'll tell you where I can get it from. Thank you very much

Ioana 6 years ago - 16 November 2011 08:47

Re: Candy Raffaello

can be found in some supermarkets from DeLatte. I think I saw Carrefour last time.

vicky 6 years ago - 18 November 2011 22:42

Re: Candy Raffaello

Please tell, whats the story of them big puppys .....

Cristi 6 years ago - 24 December 2011 21:37

Re: Candy Raffaello

daka I put coded milk that is used for coffee, do raffaelo candies come out?

Elisabeta 5 years ago - 20 January 2012 12:16

Re: Candy Raffaello

I made this Christmas recipe and I was amazed by the result, they were extraordinarily good, beyond expectations! It will remain in the top of my favorite sweets, especially since I love the rooster and it is very easy to make! I'm glad I found you!

Crina Morari 5 years ago - 25 January 2012 13:02

Re: Candy Raffaello

I did them for the first time last night. a delight not another

Oana 5 years ago - 31 January 2012 12:22

Re: Candy Raffaello

Brilliant, since I'm looking for a recipe for these candies, thanks for posting it, tomorrow I'll start with it, because I also have condensed milk, here in Spain it's hard to find, what can I say that RAfaello candies on the market are very rare and when they are is ft ft expensive, and my husband is in love with them, so he has to do them

Congratulations on your help and thanks again!

Irina 5 years ago - 6 February 2012 11:43

Re: Candy Raffaello

Ioana, dear, thank you very much for this recipe. Know that these candies were the center of attention yesterday and today. A real success!

laura 5 years ago - 16 November 2012 12:24

Re: Candy Raffaello

with what I can replace powdered milk that I would like to make them and here where I live is not found

Ioana 5 years ago - 16 November 2012 13:46

Re: Candy Raffaello

I have no idea what you could use instead

Nikol 5 years ago - 26 November 2012 15:01

Re: Candy Raffaello

Hi, I have a question, my composition remained soft. And I had to put on more cock than I had to
What to do?
Greetings

alexandra 4 years ago - 11 January 2013 22:41

Re: Candy Raffaello

I tried them extraordinary and they are exactly like the ones in the trade.

Craciun Ana 4 years ago - 9 February 2013 21:04

Re: Candy Raffaello

Today I also tried this recipe. I was somehow reluctant about the taste, I didn't think it could come close to what I bought so much ... but, they surprised me, I liked the only problem is that I used condensed milk from Moldova and the composition came out somehow too soft, I put it in the freezer, and I still get sick of my hand, certainly a little more cock would have helped me, but I do not have, and I decided to eat this time with a teaspoon, and next time I will put more coconut so that the candies come out exactly as they should ... Anyway, I am delighted with the taste, divine!

Mihaela 4 years ago - 21 February 2013 16:15

Re: Candy Raffaello

I want to try the recipe too and I bought all the ingredients, except powdered milk, because they can't be found here where I live. I read above, Ioana, that you don't know what to replace it with, and I was wondering what would happen if I didn't put it on at all. I look forward to your reply!
Congratulations on your wonderful site!

Ioana 4 years ago - 21 February 2013 16:28

Re: Candy Raffaello

Powdered milk thickens the composition, so you can't miss it.

Mihaela 4 years ago - 21 February 2013 16:42

Re: Candy Raffaello

I said. And it really can't be replaced.

laura 4 years ago - 8 May 2013 22:40

Re: Candy Raffaello

I finally received the powdered milk too !! and I made these wonderful candies that came out divine! I made them for Easter and everyone was pleasantly surprised by the taste so close to the real candies !! I really like the site I made many recipes from here and they all turned out wonderful! congratulations!

Iuliana 4 years ago - 10 May 2013 19:38

Candy Raffaello

Today I will try the recipe. I hope it comes out. I got the condensed milk from LIDl and it's not in the tube so I don't know how it will be.
Congratulations for the site. I made several recipes here. Let me know when you open your restaurant, because they all look impeccable and are great.

sorin 4 years ago - 10 May 2013 20:28

Re: Candy Raffaello

maybe tomorrow, you serve me too

Adriana 3 years ago - 10 March 2014 19:21

Re: Candy Raffaello

Very good! Made in large portions, because we were many, and very appreciated. Thank you, Ioana!

22 Nest sweet milk recipes to sweeten the days

When we think of milk powder, it is common to associate it with childhood. This product, which comes from liquid milk and undergoes a complex process of reaching its powder form, has often been a staple in the menu of many children.

However, this product can also be present in adult life, giving a special note to various candy recipes. The main effect of powdered milk on recipes is the creamy texture and the feeling that sweet melts in the mouth.

Milk powder is a very versatile ingredient and can integrate several dishes. Although the recipes for sweets are very high in calories, milk offers the benefits of several vitamins that are present in its composition.

Check out 22 light Ninho milk recipes below, divided into brigadeiros and candies, desserts and cakes. Remember that in any recipe the Milk Nest can be replaced with another milk powder of your choice.

Brigadiers and candy

Milk nest. Photo: Reproduction / Panel therapy

1. Honey milk: The recipe is extremely simple, does not go on fire and uses only 3 ingredients, being: powdered milk, condensed milk and icing sugar which is used to give the point in the mass. As icing sugar can be replaced by refined sugar.

2. Milk Brigade Nest with Nutella Filling: The first step of the recipe is to make white brigade with Milk Nest. Then stuff the brigadier with Nutella and use a garment of your choice to decorate.

3. Nest Milk Brigade with creamy Paçoquita filling: The recipe does not require any specific skill to be executed, and the difference between this sweet is the filling. Paçoquita balls are taken to the freezer to harden and then covered with milk Brigadeiro Nest, the same milk powder recipe is used in the final decoration.

4. Brigade of milk candies and milk powder: this recipe comes with many tips that can be used to cook various sweets. The blogger indicates that a cold plate is used to check the correct place on the candy. After the cold, the candies should be "wrapped" and decorated with granules.

5. Quadradinho de leite Nest: A video tutorial is available on the blog to assist in the execution of the recipe. Rețeta necesită doar 4 ingrediente și se realizează în 2 etape: gătit și răcite, după ce acești pași sunt pregătiți pentru a fi serviți.

Pulbere de lapte cu ovomaltină. Foto: Reproducere / Rețete Îmi place

6. Pudding lapte praf cu ovomaltine: În plus față de rețetă, blog-ul oferă, de asemenea, un tutorial video reteta. Rețeta nu trebuie să fie luată la foc și ovomaltina este folosită în ornamentarea bonbonului.

7. Bomboane de lapte Cuib de aromă de ciocolată: Punctul înalt al rețetei este că poate fi rulat în mai puțin de 15 minute, conform liniilor directoare ale bloggerului. Diferența dintre această ciocolată din lapte este pulberea de ciocolată care integrează rețeta.

8. lingura de lapte paçoquinho Nest: Reteta ia paçoca originală, iar celelalte ingrediente trebuie să ofere cremă dulcelui. Pentru realizarea acestui dulce nu trebuie să ia ingredientele la foc și paçoca poate fi folosit în decor.

Desserts

Nest înghețată. Foto: Reproducere / Spune Maria

9. Lapte înghețată Nest: Indicația rețetă este aceea că se face în mai puțin de 15 minute. Inghetata este un amestec de 3 lapte: smântână, lapte condensat și lapte praf și are un litru. Amintindu-se că durează 6 ore de răcire, astfel încât înghețata poate fi servită.

10. Lapte Popcorn Nest: Rețeta rulează pe video și poate fi o alegere bună pentru zilele reci. Punctul culminant al acestei rețete este popcornul care este caramelizat și apoi stropit cu lapte praf.

Budinca laptelui. Foto: Reproducere / am putut ucide pentru desert

11. Budinca de lapte Nest: Metoda de execuție a acestei budinci este foarte asemănătoare cu budinca originală. Marele atu al rețetei constă în textura cremoasă pe care o oferă laptele sub formă de pudră și posibilitatea de a reduce gustul posibil al ouălor care poate avea în budinca comună.

12. Cuibul Eskimo Lapte cu Nutella: Adaptarea dulce a acestui fel de mâncare, care este inițial sărată, este o alegere foarte bună pentru desert. Reteta este foarte simpla si toate ingredientele sunt gatite in acelasi timp, fiind finalizate de stratul generos Nutella.

13. Lapte Rocambole Nest: Un amestec de masă de ciocolată și lapte Nest cu crema de sărut este partea principală a rețetei. Din moment ce bomboanele sunt făcute sub formă de rocambole, vârful este că felii sunt tăiate cu masa rece, astfel încât acestea să fie uniforme.

14. Spumă de lapte Nest: Această rețetă se poate face în câteva minute și prima etapă este de a dizolva pulberea de gelatină în apa caldă, apoi se amestecă cu ingredientele rămase. După aceste etape, desertul va fi gata, dar va trebui să îl răciți timp de o oră în frigider.

Torturi

Lapte tort cuib cu brigadeiro alb. Tortul este alb și simplu, dar accentul este pe coperta brigadeiro alb și în sirop pentru a umezi aluatul care poartă lapte de nucă de cocos. . În decor, este posibil să se folosească bucăți de napolitură umplute.

16. Tort de lapte Nest: Diferența acestui tort este Nestul de Lapte prezent în masă și pe capac. Acoperirea constă dintr-un amestec simplu de zahăr, lapte, lapte și apă. Pentru decorare, bloggerul sugerează că nuca de cocos să fie rasă.

17. Tort cu pastă de lapte Nest: Masa laptelui praf care acoperă tortul și face parte din decor este punctul culminant al acestei rețete. Rețeta indică masa și umplutura pentru tort, dar fără îndoială aceasta este o rețetă care poate fi adaptată în funcție de preferințele dvs. În decor, creați-vă creativitatea.

18. Tort de lapte Nest cu migdale: Acest tort nu ia drojdie, deci aluatul nu crește prea mult. Punctul înalt al rețetei este contrastul cuibului de lapte cu migdalele, care pot fi de asemenea folosite în decor.

19. Tort de lapte Nest și brigadeiro: Acest tort combină două ingrediente care garantează succesul oricărei rețete: Nestul de lapte și brigadeiro. Crema de lapte Nest este prezentă în umplutură și în capac. Rețeta arată de asemenea că un sirop cu extract de vanilie este făcut pentru a umezi aluatul de tort. 20.

lapte tort trufa Nest: a Boleira Lene Portugalia, la începutul rețetei indică faptul că prăjitura poate fi adaptată în funcție de preferințele dumneavoastră folosind masa albă sau ciocolată și de umplere în funcție de alegerea ta. Nestul de lapte integrează friptul de umplere gourmet și pentru a decora Lene sugerează utilizarea marshmallow.

21. Tort de lapte Nest cu Nutella: Tortul este umplute cu Nutella și acoperit cu o cremă din ciocolată albă și lapte praf. Pentru un aspect mai bun, tortul poate fi asamblat în stilul tortului gol, iar decorarea poate fi terminată de laptele praf în sine.

Tort cu smantana Nest. Foto: Redare / am mânca acest tort cu crema de

22. Cuib: Crema cu lapte praf este utilizat în umplere și acoperire, și decorațiuni sunt folosite așchii de ciocolată albă. În acest link puteți găsi, de asemenea, o listă de sfaturi care pot fi folosite pentru a rula diverse rețete.

34 De rețete cu zer pentru a ucide bomboane de voință, fără a pierde se concentreze pe venit

În special pentru cei care fac pregătire în greutate și căutând hipertrofie, proteina din zer este un aliat mare și este adesea o parte a rutinei. Dar poate fi, de asemenea, utilizat de oameni care pur și simplu urmează o dietă sănătoasă și / sau necesită să crească aportul de proteine ​​în viața lor de zi cu zi - acest lucru, desigur, dacă este recomandat de un profesionist din domeniul sănătății. Suplimentul este indicat în general pentru structurarea mușchilor și pentru repararea traumatismelor minore și a leziunilor la nivelul fibrelor (cauzate de efort în timpul exercițiilor fizice) și, prin urmare, este foarte important pentru cei care caută o creștere a masei musculare, o recuperare post-antrenament mai bună.

Proteina din zer nu este nimic mai mult decât proteine ​​din zer, de înaltă calitate, valoare biologică ridicată și sursă de aminoacizi esențiali.

În prezent pe piață este posibil să se găsească o mare varietate de branduri de zer - unele mai mult sau mai puțin sănătoase precum și, mai mult sau mai puțin gustoase. Dar, în general, produsul vă rugăm să, de obicei, varietatea de arome (cum ar fi vanilie, căpșuni, ciocolată, etc.), ca modalitate practică de a consuma proteine ​​si poate fi un ingredient într-un număr de retete nutritive, multe indicat pentru post-formare.

din zer ar trebui să fie consumate numai, cu toate acestea, atunci când există indicii de un nutritionist, care se va ține cont de particularitățile fiecărui caz și să indice tipul de zer, forma și cantitățile corespunzătoare de consum.

Dar dacă zerul este deja o parte din rutina ta, nu este nimic mai bun decât să fii inspirat de rețetele de mai jos, variind modul în care consumi suplimentul, în timp ce te bucuri de beneficiile lui!

1. Torturi Muffin zer: pentru a face această practică și reteta, ai nevoie doar de ouă, făină sau tărâțe de ovăz, proteine ​​din zer izolat aromă de ciocolată, orez și lapte praf de copt.

2. Tort de zer cu microunde: este gata în doar 2 minute, este practic, sănătos și delicios. Reteta, care aduce ingredientele sale proteine ​​din zer, ovăz și banane, este indicată pentru consumul pre și post-instruire în funcție de scop sau pentru a suplimenta aportul de proteine ​​în timpul zilei.

3. Tort de zer în cană: un cookie făcut foarte rapid și ușor. Veți folosi zerul de vanilie (sau o altă aromă la alegere), ouă, praf de copt, praf de cacao și ulei de nucă de cocos.

4. Cute cookie de proteine ​​din zer: se pregătește într-un minut și, spre deosebire de majoritatea rețetelor, nu se "umflă". Vei folosi doar zer, ou, făină de nucă de cocos, făină de seminte de in, apa, vanilie, praf de copt și îndulcitor (sau miere, agave sau zahar brun).

5. Tort de zer și făină de soia: veți folosi doar ou, zer, făină de soia, praf de copt, lapte și ulei. Doar amestecați toate ingredientele și coaceți timp de aproximativ 15 minute.

6. Tortul de banane cu ciocolată și zer de zahăr: un cookie care este moale și gustos. Ciocolata picături 56% cacao sunt opționale în rețetă, dar fac toate diferențele, făcând tortul mai delicios și mai frumos. Zerul utilizat este aroma de vanilie.

7. Tort de banane cu sirop de zer: ideal pentru cei cărora le place să se bucure de un dulce, dar fără a lăsa dieta! Acesta poate servi ca un pre-antrenament sau ca o gustare, pur și simplu pentru a scăpa de monotonia dieta. Veți folosi ovăzul, ouăle, zerul de ciocolată, pudra de cacao, scorțișoara, banana și îndulcitorul culinar.

8. Tort de morcovi cu sirop de zer: Rapid și făcut în cuptorul cu microunde, veți avea nevoie doar de morcov, ou, tărâțe de ovăz, îndulcitor și drojdie. Pentru sirop, folosiți zer, cacao și apă.

9. Tort de castane Pará cu sirop de zer: cu o prezentare buna si sanatoasa. Este o rețetă funcțională cu un nivel ridicat de sațietate datorită fibrelor și grăsimilor bune. O opțiune fără gluten și fără lactoză pentru pre-antrenament!

10. Petit gateau de whey: sfat bun pentru cand atinge dorinta de a manca dulce in weekend! Este un cupcake din zer cu ulei de nucă de cocos care durează mai puțin de un minut pentru a fi gata!

11. Brownie de cartofi dulci și zer: acesta este un brownie, cu ingrediente pre-antrenament, care este foarte gustos. Este o opțiune pentru cei care nu vor să mănânce cartofi dulci înainte de a se antrena, în afară de faptul că oferă multă energie pentru antrenament.

12. Creion de proteine ​​din zer: o rețetă ușoară și foarte hrănitoare pentru un gust delicios după un antrenament sau o gustare proteică oricând. Este de remarcat faptul că, în funcție de gustul și marca de proteine, reteta se va schimba atât în ​​gust și informații nutriționale.

13. Dulce crep de zer: o alternativă sănătoasă când doriți să mâncați dulce! Veți avea nevoie de ouă, argint de banane, făină de tapioca, zer de ciocolată, tigaie medie și o cremă de alune fără zahăr pentru a termina.

14. crep de proteine ​​din zer: o proteină crepioca, ușor și rapid de a pregăti. Este o rețetă fără gluten și poate fi fără lactoză dacă utilizați proteine ​​din orez în loc de proteine ​​din zer.

15. Pancake de bază de proteine: o rețetă sănătoasă și delicioasă. Puteți să înlocuiți ingredientele în funcție de gustul dumneavoastră și de dieta dumneavoastră. De exemplu, puteți folosi o cantitate mai mare de zer.

16. Pancake de proteine ​​de nucă de cocos: o idee ușoară și sănătoasă. Veți avea nevoie doar de proteine ​​din zer, ouă, nucă de cocos rasă și scorțișoară. Doar amestecați toate ingredientele într-o cană și apoi puneți tigaia pentru a se coace pe ambele părți.

17. Clatita usoara de zer: reteta de proteine, foarte simpla si foarte usor de facut. Preparat cu ou, fulgi de ovăz, banane și proteine ​​din zer, această clătite poate fi folosit ca pre-antrenament, sau un mic dejun sau o gustare de după-amiază, în conformitate cu obiectivele.

18. Pancake dulce dulce cu banane: Veți avea nevoie doar de banane frământate, albușuri de ou, ciocolată din zer (sau vanilie) și praf de copt. Apoi, amestecați totul și aduceți o tigaie cu un pic de ulei de nucă de cocos pentru ao menține.

19. proteine ​​clătite căpșuni: frumos, sănătos și delicios, acest lucru se face clătite cu ovăz în fulgi subțiri, oua, zer de vanilie, vanilie, îndulcitor stevia, praf de copt, unt de arahide întregi, bomboane de arahide si fara zahar căpșuni.

20. Cafea, banane și zer de cereale: o rețetă rapidă, simplă, gustoasă și nutritivă de proteine ​​din zer. Acest terci este combinația perfectă dintre aroma dulce de banane și amăruia de cafea!

21. Făină de ovaz și zer: reteta se potrivesc și foarte delicios. Veți avea nevoie de fulgi de ovăz, ouă, stevia, proteine ​​din zer și apă. Sfat este de a servi cu scorțișoară și banane sau alte fructe alese de dumneavoastră.

22. Mousse de proteine ​​din zer: pentru cei care nu renunta la o bomboana si nu vor sa-si piarda concentrarea dieta! Randamentul este de patru porții de doar 40 de calorii și veți folosi numai jellu zero de orice aromă, căpșuni sau proteine ​​din zer neutru, iaurt natural și gheață.

23. Chocolate zer suflé: preparatul și ingredientele sunt foarte simple, iar bomboanele de ciocolată sunt foarte bune, merită testate. Veți avea nevoie doar de zer, praf de cacao, lapte de soia, ouă, praf de copt și stevia.

24. Whey Kiss: Pentru a ucide această dorință dulce, într-un mod sănătos, ușor și rapid. Veți avea nevoie doar de zer de vanilie, nucă de cocos rasă fără zahăr, lapte praf degresat, zahăr de cocos sau îndulcitor la alegere și lapte de migdale.

25. Paçoca de proteine ​​din zer: Deși delicios și sănătos, nu ar trebui să fie consumat în exces. Veți folosi numai arahide prăjite și decojite, proteine ​​din zer și ulei de nucă de cocos pentru a da aliajului.

26. Trufe de proteine: desert delicios pentru cei care nu doresc să părăsească dieta. Veți avea nevoie de proteine ​​din zer sau cazeină, apă, semințe oleaginoase sau fructe uscate. Ca o completare, puteți folosi praf de cacao, nucă de cocos rasă fără adaos de zahăr, chi și / sau nuci de cajou fără sare.

27. Produse de cofetarie prestigiu se potrivesc: un desert gustos și sănătos făcut numai cu nuca de cocos fara zahar uscat ras, aroma de condensat de proteine ​​din zer din lapte de cocos cu (sau alta la alegere), apa de nuca de cocos si ciocolata scade la 70% la penthouse Cacao.

28. Inghetata de proteine: o ordine buna pentru vara. Este o rețetă ușoară, răcoritoare, bogată în proteine, zahăr zero, grăsime și lactoză . Asta este eliberat în dietă! Merită să învățați.

29. plăcintă cu gust de zăpadă cu aromă de ciocolată: are o textură excelentă și este practică. Această plăcintă de înghețată poate fi utilizată într-o gustare intermediară sau în locul acelei bomboane înainte de culcare dacă obiectivul dvs. este hipertrofia. Acest lucru se datorează faptului că nu are un conținut redus de calorii, ci este în esență compus din proteine ​​asociate cu grăsimi bune din arahide.

30. Aromă de căpșuni aromă de zmeură: rețetă ușoară și rapidă, gustoasă și răcoritoare. Veți avea nevoie de căpșuni înghețate, iaurt degresat, îndulcitor culinar și aromă de căpșună din proteine ​​din zer.

smântână 31. Gheață și unt de arahide zer banane: pentru a face acest desert răcoritor, gustoase și sănătoase, veți avea nevoie de banane tăiate și congelate, zer unt de arahide, lapte de cocos, lapte de legume și scorțișoară.

32. Înghețată și zer de cartofi dulci: utilizați numai cartofi dulci, zer, zahăr zero, lapte de soia, unt de arahide, vanilie și stevia. Sfat este de a stropi scorțișoară în partea de sus, la momentul servirii.

33. Cappuccino de zer: sfat bun pentru un mic dejun sănătos și în zilele reci. Pentru a face această băutură delicioasă, veți avea nevoie de apă, lapte praf degresat, cafea instant, pudră de cacao, proteine ​​din zer și scorțișoară la gust.

34. Whey Frapuccino: o rețetă foarte simplă, rapidă și delicioasă. Și, în funcție de dieta ta, poate fi o opțiune bună de antrenament. Veți avea nevoie de cartofi dulci, cappuccino cu aromă de proteine ​​din zer, cafea congelată, picături de sucraloză sau alt îndulcitor la alegere.

Nu este nimic mai bun decât să vă bucurați de beneficiile zerului printr-o varietate de rețete care, pe lângă faptul că sunt satioase, sunt gustoase!

BOMBOANE BRIGADEIRO

BOMBOANELE BRIGADEIRO sunt cele mai faimoase bomboane din Brazilia. Cu o textură moale, fina, aceste bomboane cu lapte condensat indulcit, cacao si putin unt, tavalite prin ornamente de zahar, se fac foarte usor.

Au o consistenta lipicioasa ca ciocolata toffee, desi aceste bomboane delicioase au un gust extraordinar de bun pentru care gasesc cu greu o comparatie. Sunt un fel de trufe de ciocolata.

Bomboanele Brigadeiro se mananca in mod traditional de ziua Braziliei, la carnaval, nunti sau evenimente importante. Acest desert a fost numit dupa eroul brazilian Eduardo Gomes, un general de brigada din fortele aeriene braziliene ce a ajutat la oprirea unei incercari de lovituri de stat comuniste la Rio de Janeiro in anii 1920, apoi a canditat la presedentie in 1946 (nu a castigat alegerile). Generalul era un burlac frumos, asa ca a atras atentia multor domnisoare ce au creat aceste bomboane de ciocolata in cinstea lui, iar numele lor este dat de gradul militar.

In timpul celui de al doilea razboi mondial companiile europene au renuntat sa importe fructe si nuci din Brazilia. In acest moment compania Nestle a introdus in Brazilia praful de cacao si laptele condensat, iar acestea au devenit populare foarte rapid.

Bomboanele Brigadeiro au devenit foarte iubite si pentru faptul ca se fac foarte usor, cu doar 3 ingrediente: o doza lapte condensat indulcit, unt si cacao. ATENTIE! Laptele condensat indulcit se gaseste in doze metalice, este foarte gros, cremos, dulce si nu are legatura cu laptele condensat pentru cafea.

In reteta video veti vedea cat de usor se fac. Trebuie sa amestecati toate ingredientele, le puneti sa fiarba la foc foarte mic si amestecati constant, pana cand compozitia nu curge de pe lingura. In acest moment opriti focul, lasati sa se raceasca, apoi modelati bile pe care le decorati cu ornamente de ciocolata. Asa prevede reteta originala. Voi puteti sa le decorati cu alte ornamente din zahar sau ciocolata rasa ( pe care o puneti in congelator inainte sa tavaliti bomboanele prin ea).

Desi Brazilia este o tara foarte mare, iar retetele au suferit modificari in functie de zonele tarii, reteta de bomboane Brigadeiro a ramas neschimbata.

Va las mai jos si alte retete din bucataria braziliana pregatita de mine – le puteti citi daca apasati pe titlurile retetelor

Alte retete de bomboane pregatite de mine:

• bomboane Raffaello cu lapte condensat
  • bomboane Raffaello cu lapte praf
  • bomboane Ferrero Rocher

Iata lista de ingrediente si modul de preparare pentru bomboane Brigadeiro.

INGREDIENT:

395 g lapte condensat
25 g pudra neagra de cacao
40 g butter
For decoration:
ornamente din ciocolata

Va las modul de preparare in format video si va invit sa va abonati la canalul meu de YouTube.

Bomboanele Brigadeiro pot fi pastrate in frigider cateva zile.

Sunt atat de bune si atat de cremoase! Pur si simplu le ador!

Iata si pozele pe care le-am facut in 2012. De atunci am mai pregatit de cateva ori aceste bomboane pentru zilele in care fiul meu avea invitati, dar nu am reusit sa schimb pozele. Noroc cu reteta video.

Lapte praf

lapte praf
Adriana si fiul sau, Mihai au fost externati sambata dupa-amiaza. Ei au fost condusi acasa de Silviu Prigoana, foarte emotionat de intalnirea cu fiul sau. Medicii au fost multumiti de starea [..]

Prajitura Padurea Neagra cu ciocolata

lapte praf
Daca esti un mare iubitor de ciocolata, rasfata-te cu o prajitura Padurea Neagra. Aroma de cacao, dulceata cireselor si laptele batut fac din acest preparat un adevarat festin. [..] Alte informatii despre: ciocolata , lapte , oua , cirese , unt , prajitura , lapte batut , deserturi , prajituri ciocolata

Cum sa prepari cei mai buni biscuiti cu lapte batut

lapte praf
Biscutii cu lapte batut sunt usor de preparat si nu trebuie sa petreci mult timp in bucatarie. Sunt perfect pentru serile petrecute in fata televizorului, pentru gustarea dintre mese, sau pentru a-i servi alaturi de aperitivele preferate. [..] Alte informatii despre: biscuiti fragezi , biscuiti cu lapte batut , lapte batut , biscuiti

Budinca de mango

lapte praf
Budinca de mango este un desert sanatos si foarte bun la gust. O poti face in casa in doar 15 minute si te vei putea bucura de ea impreuna cu intreaga familie. Ingrediente de care ai nevoie pentru budinca de mango 2 fructe de mango mari, proaspete 1 pachet gelatina [..] Alte informatii despre: budinca , mango , lapte

Alergia la proteinele din lapte

lapte praf
Alergia la proteinele din lapte este una dintre cele mai frecvente tipuri de alergii alimentare printre copii si este diferita de intoleranta la lactoza, o afectiune mai rara. Descopera cum recunosti simptomele acestei alergii si ce masuri trebuie sa iei pentru a-l proteja pe micut de reactii severe - soc anafilactic - sau de alte complicatii care-i pot pune in pericol sanatatea. [..] Alte informatii despre: alergii copii , alergie , lapte , intoleranta la lactoza , alergie lapte , proteine lapte

Beneficiile laptelui matern

lapte praf
Tot mai multe proaspete mamici aleg, din diverse motive, sa evite alaptarea la san si prefera sa isi hraneasca bebelusul cu lapte praf. Medicii din intreaga lume incurajeaza mamicile care au posibilitatea, sa dea bebelusilor lapte matern pentru ca acesta este de neinlocuit din foarte multe puncte [..] Alte informatii despre: alaptare , lapte matern

Cea mai buna ciocolata calda - cum sa o pregatesti

lapte praf
Cremoasa si dulce, ciocolata calda este una dintre cele mai populare bauturi in sezonul rece. In oras, un astfel de preparat poate fi costisitor, comparativ cu ceasca servita. Invata sa faci acasa cea mai buna ciocolata calda si te vei rasfata cu aceasta bautura toata iarna. Daca ai prieteni in vizita, fa-le o surpriza frumoasa. [..] Alte informatii despre: ciocolata , bautura , sfaturi culinare , ciocolata calda , bautura calda

Retete de la vedete: Invata de la Adela Popescu cum sa prepari ciocolata de casa

lapte praf
Vrei sa prepari retete delicioasa si sanatoase? Invata cum sa prepari cele mai bune retete de la vedetele tale preferate. Astazi, Adela Popescu te invata cum sa prepari o ciocolata de casa delicioasa! [..] Alte informatii despre: ciocolata de casa cu caise , retete adela popescu , retete de la vedete , adela popescu , ciocolata de casa

Desert de toamna cu mere prajite

lapte praf
Merele prajite constituie un desert perfect pentru toamna, dar pot fi pregatite si pentru o gustare rapida si delicioasa. [..] Alte informatii despre: lamaie , oua , mere , desert

5 pasi simpli pentru a prepara formula de lapte praf Aptamil

lapte praf
Laptele matern este alimentul ideal pentru ca cei mici sa se bucure de un aport mare de vitamine si nutrienti. Atunci cand alaptarea nu mai este posibila, introducerea formulei de lapte in alimentatie contribuie la dezvoltarea copilului. [..] Alte informatii despre: aptamil , formula de lapte , lapte

Ce sunt puseele de crestere si cum sa le faci fata

lapte praf
Puseele de crestere sunt de multe ori cauza esecului alaptarii, mai ales la cele care sunt mame pentru prima data. Specialistii in alaptare spun insa ca, daca inveti sa identifici semnele unui astfel de puseu, vei trece mai usor peste perioada de tranzitie, fara ca alimentarea la san a copilului tau sa aiba de suferit. [..] Alte informatii despre: stimulare lactatie , crestere sugari , pusee crestere , lactatie , alaptare

Tort rapid cu caramel

lapte praf
Tortul rapid cu caramel este usor de preparat, gustos si fin. Este ideal pentru mesele festive. [..] Alte informatii despre: retete , caramel , tort , deserturi , tort cu caramel

Tiramisu cu putine calorii! Desertul ideal pentru cei care tin dieta

lapte praf
Ti-ai imaginat vreodata ca desertul tau preferat se poate transforma intr-un desert cu putine calorii? Ei bine, este posibil, daca inlocuiesti ingredientele clasice cu unele slab calorice. Iata o reteta ideala pentru cei care urmeaza o dieta. [..] Alte informatii despre: tiramisu cu putine calorii , tiramisu fara mascarpone , reteta tiramisu , prajitura tiramisu , tiramisu

Scones sarati cu salvie si unt

lapte praf
Scones este denumirea oferita de britanici pentru diferite tipuri de biscuiti ( dulci sau sarati), care au o anumita forma si se servesc la micul dejun. [..] Alte informatii despre: retete , unt , biscuiti , salvie , scones , scones sarati

Vitalact Immunity Junior, un lapte hranitor pentru copilul tau

lapte praf
Se vorbeste adesea despre laptele matern ca despre alimentul de baza cu care trebuie sa creasca un bebelus in primele sale luni de viata. Multe femei intrerup insa alaptarea atunci cand copilul ajunge la un an. Ce se intampla insa dupa? Il privezi pe cel mic de nutrienti atat de necesari? [..] Alte informatii despre: Vitalact Immunity Junior , ropharma , colostru , imunizare

3.869 de femei au alăptat în acelaşi timp

lapte praf
Un total de 3.869 de mame filipineze şi-au alăptat simultan copilul miercuri în încercarea de a stabili un nou record mondial, relatează AFP. Evenimentul a fost organizat în 156 [..]

Cum sa prepari acasa cea mai buna crema de ciocolata

lapte praf
Ti-ai dorit de mult sa poti prepara acasa crema de ciocolata delicioasa precum cea din comert? Ei bine, poti iata reteta miraculoasa, cu ajutorul careia vei obtine cel putin o crema la fel de delicioasa precum cele din comert. [..] Alte informatii despre: crema de ciocolata homemade , crema de ciocolata , ciocolata

Reteta pentru copii: cocktail tropical de fructe

lapte praf
Cocktailul tropical de fructe este o bautura delicioasa, de vara, potrivit pentru copilul tau. Foloseste fructele de vara pentru o gustare gustoasa si aspectuoasa. [..] Alte informatii despre: fructe exotice , portocale , cocktail , ananas , mango , fructe

Pancakes cu mere si scortisoara

lapte praf
Panckes cu mere si scortisoara reprezinta un desert foarte aromat, pe care il poti pregati in weekend pentru cei dragi. [..] Alte informatii despre: scortisoara , mere , retete , deserturi , pancakes , pancakes cu mere

Desert la cana cu cacao si caramel

lapte praf
Deserturile in cana, cu preparare rapida la cuptorul cu microunde sunt foarte populare in bucataria americana [..] Alte informatii despre: cacao , retete , caramel , deserturi , desert la cana

Pikelets

lapte praf
Pikelets este denumirea data clatitelor australiene, care sunt extrem de gustoase si pufoase. [..] Alte informatii despre: clatite , retete , deserturi , clatite australiene , pikelets

Bomboane Raffaello

lapte praf
Cei care adora bomboanele Raffaello le pot pregati chiar la ei acasa, deoarece reteta nu este deloc dificila. [..] Alte informatii despre: retete , deserturi , bomboane , bomboane raffaello , raffaello

Prajiturele moi cu castane

lapte praf
Prajiturelele moi cu castane se pot servi alaturi de un ceai, intr-o dupa-amiaza racoroasa. [..] Alte informatii despre: prada , retete , deserturi , castane , prajitura castane

Baile in ciocolata, un rasfat dulce pentru pielea ta. Iata cateva retete surprinzatoare

lapte praf
Ciocolata este unul dintre pacatele culinare care ne ispiteste mereu, oricat de mult am incerca stam departe de el. Totusi, putem sa ne bucuram de ciocolata si in alte scopuri, precum infrumusetarea corpului. Exista numeroase retete de bai de ciocolata, pentru toate tipurile de piele. Acestea le poti realiza chiar la tine acasa, fara sa mai cheltuiesti foarte multi bani si timp in saloanele de infrumusetare. Iata cateva retete pentru baile de ciocolata care te vor incanta: [..] Alte informatii despre: ciocolata , infrumusetare , bai ciocolata , bai de ciocolata , beneficii ai de ciocolata

Autoplay When autoplay is enabled, a suggested video will automatically play next. Desert &rsaquo Prajituri si torturi festive casutalaurei. Dulce, usor de facut, fara coacere, gata in cateva minute. Combinam trei ingrediente si apoi savuram. Mixam untul cu laptele condensat, adaugam laptele praf, fulgii de cocos, napolitana maruntita si esenta de vanilie. Bomboane Rafaello cu lapte condensat.

Cand obtii o pasta groasa, formeaza bomboanele Raffaello.

Rețetă Dukan

Pierre Ducane a dezvoltat diete unice cu care puteți schimba greutatea și forma. Există anumite reguli de nutriție pentru Dyukanu. Dar nu interzic să mănânce dulciuri, atâta timp cât deserturile îndeplinesc cerințele..

• lapte praf degresat – 4 linguri. l.
  • lapte degresat – 150 ml
  • tratament termic îndulcitor rezistent – 4 tablete.

Timp de gătire: 15 minute + timp de îngheț.

1. Laptele din lapte este incalzit intr-o cratita la foc mic..
  2. Încălziți atât de mult încât pulberea devine maro (puțin mai ușoară decât laptele condensat fiert).
  3. Turnați laptele.
  4. Puneți comprimatele într-o pulbere și adăugați-le amestecului într-o cratiță.
  5. Toate se amestecă până la netezime.
  6. Strânge amestecul și se toarnă sub formă de gheață.
  7. Înghețați-vă în frigider.

Pentru o densitate mai mare, puteți schimba ușor compoziția și luați 6 linguri. linguri de amestec pentru 100 ml de lapte.

Video: Φτιάξτε Γάλα σε Σκόνη Με 2 Υλικά Με μόνο 1 ευρώ. How to make 2 ingredients milk powder at home!